آخرین اخبار
کد مطلب: 146900
تاکيد نماينده لردگان بر تسريع در تصويب طرح ساماندهي کارکنان
تاریخ انتشار : 1401/01/24 19:03:06
نمایش : 449
حسين باميري در نطق ميان دستور خود در جلسه علني مجلس شوراي اسلامي بيان کرد: با شروع به کار دولت سيزدهم، دولت مردمي، کار و کرامت روحي تازه در کالبد جامعه دميده شد و مردم مجددا اميدواري خود را براي رفع مشکلات و دستيابي به قله هاي ترقي و عزت باز يافتند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ نماينده لردگان در مجلس شوراي اسلامي گفت: عده اي با مطرح کردن طرح عدالت در پرداخت سعي مي کنند طرح ساماندهي را به حاشيه ببرند در حالي که بزرگترين سرمايه هاي کشور را به بهانه شرکتي و امثالهم از حقوق مسلم خود محروم کرده اند که از هيات رئيسه و کميسيون هاي تخصصي مجلس، سازمان برنامه و بودجه و دولت مي خواهم هر چه سريع تر براي طرح تبديل وضعيت و امنيت شغلي آنها اقدامات لازم را انجام دهند.

حسين باميري در نطق ميان دستور خود در جلسه علني روز مجلس شوراي اسلامي بيان کرد: با شروع به کار دولت سيزدهم، دولت مردمي، کار و کرامت روحي تازه در کالبد جامعه دميده شد و مردم مجددا اميدواري خود را براي رفع مشکلات و دستيابي به قله هاي ترقي و عزت باز يافتند.

وي افزود: دولت سيزدهم در چند ماهي که از عمرش مي گذرد توانست با عزمي قوي و با پشتيباني بدنه اجتماعي در مدت کوتاهي، خدمات ارزنده اي به ويژه در حوزه بهداشتي و سلامت مردم انجام دهد و سايه ويروس منحوس کرونا را تا حد زيادي از جامعه کم کند.

نماينده مردم لردگان در مجلس يازدهم حوزه انتخابيه اش عنوان کرد: مردمان اين ديار کهن و اصيل در دريافت خدمات همواره در آخر صف قرار داشته و به آنها آنچنان که در شان آنها بوده بها داده نشده است. متاسفانه اين رويه در دولت فعلي نيز همچنان ادامه داشته و در عمل اقدام موثري براي بهبود شرايط زندگي و معيشت، اشتغال و ساماندهي نرخ بيکاري برداشته نشده است.

باميري تذکري به وزير نيرو داد و گفت: از جدي ترين مشکلات حوزه انتخابيه تامين آب شرب مي باشد، به خصوص ۱۵۶ روستايي که با تانکر سيار آبرساني مي شوند. عليرغم بازديد ميداني جنابعالي و قول مساعد و همچنين پيش بيني اعتبار در بودجه ۱۴۰۰ از اعتبارات محروميت زدايي و صدور دستورات جنابعالي به مديريت آبفاي کشور متاسفانه هيچگونه عملياتي با رويکرد آبرساني به مردمان اين خطه شاهد نبوده ايم.

عضو کميسيون امور داخلي کشور و شوراها همچنين در خصوص احداث سريع‌تر سدهاي حوزه انتخابيه به وزير نيرو تذکر داد و گفت: به بهانه ساخت سد خرسان ۳ بيش از ۴۰ سال است که خواب خوش را از مردم منطقه گرفته ايد.

وي پيرامون آزادراه لردگان به خوزستان خطاب به وزير راه و شهرسازي عنوان کرد: اگرچه پروژه ملي است اما نوع نگاه مسئولين در وزارت راه و شهرسازي و سازمان برنامه و بودجه علي الظاهر ملي نيست و بلکه پروژه هاي غير ملي و داخلي براي آنها از اهميت بالايي برخوردار است.

عضو کميسيون امور داخلي کشور و شوراها بيان کرد: عده اي با مطرح کردن طرح عدالت در پرداخت سعي مي کنند طرح ساماندهي را به حاشيه ببرند در حالي که بزرگترين سرمايه هاي کشور را به بهانه شرکتي، قراردادي و امثالهم از کليه حقوق مسلم خود محروم کرده اند. بنابراين از هيات رئيسه و کميسيون هاي تخصصي مجلس، سازمان برنامه و بودجه و دولت مي خواهم هر چه سريع تر براي طرح تبديل وضعيت و امنيت شغلي آنها اقدامات لازم را انجام دهند.
منبع: ايسنا

انتهاي پيام/630 ل

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس